Pages

Wednesday 11 September 2013

Berpantang Dengan Shaklee


Saya nak kongsi pengalaman saya sendiri berpantang dengan set pantang shaklee.
Memang mase pregnant lagi mak dah bagi tau pasal shaklee sbb kawan2 kat opis mak pon berpantang dengan set pantang shaklee tu. Then masa nak bersalin saya pon beli set pantang tu yg terdiri daripada Vitalea, B-complex, Zink dan Vit C (now vit c memang dah takde kat set ni sebab vit c dah xde kat shaklee for about a year) . Tapi still amat bagus set pantang ni.

Selain itu saya add on ESP, Alfalfa complex dan ostematrix utk menambah susu badan yang x berapa nak banyak. Alhamdulillah rezeki anak dapat menyusu sampai 6 bulan ekslusif susu ibu.

Hasil dari menggunakan set pantang shaklee masa 2 bulan pertama bersalin:

1. Tenaga luar biasa walaupun siang malam menyusukan anak
2. Luka c-zer cepat pulih dalam masa 2 weeks (1st time c-zer memang takut skit)
3. Kulit jadi bersih saje, jerawat pon takut2 nak muncul, kulit jad cerah dari sebelum nye.
4. Keputihan sebelum pregnant dah hilang dengan mengambil Alfalfa.
5. Period pain pon dah xde lepas pantang tu.
6. Mata x mengantok pon di siang hari walaupon memalam bangun sejam sekali sbb menyusukan anak.

Malah, saya masih mengambil alfalfa , ESP dan ostematrix sampai ke hari ini ye.

testimonial pengguna yang menggunakan produk shaklee


Testimonial admin sendiri menggunakan set pantang dah penyusuan shaklee


Testimonial pengguna yang menggunakan set pantang dari shaklee. 
No doubt!

No comments:

Post a Comment