Pages

Wednesday 4 December 2013

Testimoni ESP - Kulit Cantik , Susu Pekat!!!

Energizing Soy Protien mempunyai kandungan Protein semulajadi yang tinggi. Dengan pengambilan 3 sudu besar setiap hari dapat menambah kekurangan protien dalam badan. ESP juga bertindak memperbaiki tisu tisu badan yang rosak dan mengembalikan kepada tisu yang asal.

Selain itu, pengambilan ESP secara konsisten bagi ibu yang menyusukan anak dan didalam pantang amat baik. Susu ibu akan menjadi pekat dan anak akan mudah kenyang berbanding anak yang minum susu badan cair. Ibu yang baru lepas bersalin pula dapat memulihkan luka bersalin dengan baik serta dapat memudarkan kesan selulit yang terjadi akibat perubahan bentuk badan ketika hamil.

ESP juga dapat membantu menurunkan berat badan. Dengan pengambilan ESP secara konsisten, pengamal ESP akan cepat merasa kenyang selepas mengambil ESP. ESP boleh di bancuh dengan apa sahaja air kecuali air berasaskan kefein dan air panas serta air gas.



Berdasarkan testimoni di atas, pengamal ESP dapat melihat perubahan pada kulit mereka serta anak yang mereka susu kan. Walaubagaimanapun, ESP juga boleh diambil oleh Wanita yang belum berkahwen atau Lelaki.

Hubungi saya untuk pembelian dan keterangan lanjut.

0149132617 (call/sms/whats app)

No comments:

Post a Comment