Pages

Thursday 28 November 2013

Pakej - Pakej Set Penyusuan Ibu

Assalamualaikum....

Harini saya nak bercerita sedikit tentang Set Penyusuan Ibu. Maklumlahkan saya ni seorang ibu dan ingin membantu ibu-ibu di luar sana agar mereka dapat memberikan hak anak mereka. Hak tersebut adalah Susu Ibu. Susu ibu adalah makanan paling terbaik buat anak yang lahir pramatang mahupun matang.  Dari susu ibu la akan membantu membina antibodi yang kuat untuk mereka. Tanpa susu ibu, anak anak akan kerap mendapat penyakit seperti batuk, selesema dan demam.

Kita sebagai ibu pasti mahukan yang terbaik buat anak anak. Sedangkan saya sendiri menangis kerana tidak dapat susukan anak saya sepenuhnya susu ibu sehingga 2 tahun. Tapi saya amat bersyukur kerana anak saya dapat menyusu dari susu saya secara ekskulif selama 6 bulan.

Jika yang tiada susu atau kurang susu, anda jangan sesekali berputus asa. Ingat pada bayi yang anda kandungkan selama 9 bulan itu. Mahukan mereka cepat terkena penyakit seperti di atas? Jika tidak, saya amat sarankan supaya anda mencuba apa sahaja jenis supplement yang boleh menggalakkan susu badan anda.

Di sini saya ingin kongsikan supplement yang telah sy ambil ketika menyusukan anak saya.
Saya mengambil Produk shaklee sejak melahirkan anak yang pertama. Bermula dengan Set Pantang sehingga ke Set Penyusuan.

Set penyusuan nya terdiri daripada ESP , Alfalfa , Ostematrix , Vitalea , Vitamin C , dan B-complex.
Mungkin senarai di atas terlalu banyak bagi anda dan mungkin mahal. Tapi di sini saya tegaskan, pengambilan supplement boleh di ambil mengikut kemampuan dan keperluan. Maksud saya adalah, ada juga set yang mampu milik.

Saya juga akan senaraikan Set Mampu milik bagi Set Penyusuan ini.

Pakej A - Alfalfa (milkbooster)
Pakej B - ESP (tambah tenaga)
                Alfalfa (milkbooster)
Pakej C - Alfalfa, Vitalea, Vitamin C,
                B-complex (Milkbooster dan supplement lengkap)
Pakej D - Alfalfa, Vitalea, Vitamin C, B-complex,
                Ostematrix (milkbooster, supplement lengkap dan            kalsium)
Pakej E - ESP, Alfalfa, Vitalea, Vitamin C, B-complex, Ostematrix
                (milkbooster, supplement lengkap, kalsium dan tambah tenaga)

Pilihan Pakej ada di tangan anda. Harga mengikut Pakej di atas.

Sila hubungi saya sekarang untuk pilihan Pakej Set Penyusuan anda.

0149132617 call/sms/whats app

No comments:

Post a Comment